Novi Sad
21.09.2010.
11:04 > 07:11
Savez studenata Pravnog fakulteta postigao je dogovor sa dekanom da se drugi oktobarski rok ove godine održi kao redovan ispitni rok, saznaje Radio 021.  
  • Zvonko

    25.09.2010 17:50
    @Zvoncica
    Ne lupetaj gluposti,majke ti!Nemas pojma o cemu pricas...kakava ovlascenja novinara.niko njih nije ovde pozvao da izmisljaju stvari,nego samo da se zainteresuju za to sto se desava.izgleda da si ti mozda dosla do KPP-a,al dzabe ti kad ne znas u kojoj situaciji to trebas da primenis.A sto se tice dovodjenja novinara i tvoje konstantne analogije sa vukom i ovcama (mada tu nema slicnosti,jer je mali zvao cobane u pomoc kad nije bilo opasnoti),ne mozes da je adekvatno primenis zato sto uprava pravnog fakulteta ne zna za drugi jezik...i vidis da su se odmah uzdrmli cim je bilo novinara pa su jos zapretili da ih vise ne dovodimo jer ce u suprotnom povuci svoju odluku...
  • Apsolvent

    25.09.2010 17:26
    nastavak za gospodu novinare
    da mi je to profesija kao nekom,pozabavio bih se time...Da sam hteo time da se bavim upisao bih zurnalistiku...i mislim da ste ovde Vi ipak licemer,jer prozivatye studente za sudstvo u srbiji,a mi nismo jos ni dosli ni blizu toga...a mi prozivamo Vas zato sto Vi ne radite Vas sadasnji posao,a ne buduci...
    U svakom slucaju veliki pozdrav za gospodu novanre,nije mi cilj da Vas ucim kako da radite vas posao,niti da se prepucavam sa vama.
  • Apsolvent

    25.09.2010 17:25
    @godpoda novinari
    Terminologija Vam je takva kava je jer najverovatnije niste zavrsili zurnlaistiku ili odogovarajuci fakultet pa morate da koristite ono sto znate...a nacin Vaseg razgovora je refleksija Vase opste kulture i obrazovanja,tako da u to ne zelim vise da ulazim...A sto se tice Vaseg poziva da se oprobam u ,,Vasem'' zanatu(posto je ocigledno da Vam to nije profesija),sto da ne...al posto u ovom konkretnom slucaju imam interes da zastitem sebe od retribucije koja bi se javila,po ovom pitanju,ne zelim da se mesam...
  • @Gospoda novinari

    25.09.2010 12:37
    @Anonimus
    Dada Vujasinović i Slavko Ćuruvija? Brankica Stanković pod policijskom zaštitom? Željko Bodrožić koji pravdu isteruju u Strazburu, jer je nema u Srbiji? Ne pričaj dalje. Šta god da bude, biće neukusno. I glupo.

    Licemeri.
  • @Gospoda novinari

    25.09.2010 12:35
    @Apsolvent i budući ponos sudstva
    Pošto ste uspeli da pojasnite novinarima kako se radi njihov posao, predlažem da tako hrabri, pametni i preduzimljivi kakvi jeste, sami počnete da se bavite novinarstvom. Novinari treba da budu hrabri, drski, preduzimljivi, da svuda podmetnu leđa, ali kad oni treba da imaju nečiju zaleđinu, tu nastaje problem. Vi ste siroti mali pravnici i bojite se da se bunite jer ćete upasti u nevolju :( Sram vas bilo! To je sudstvo koje treba da štiti slobodu medija? Licemeri!
  • @Gospoda novinari

    25.09.2010 12:33
    @Apsolvent
    Sve što je moglo da bude nejasno, pojašnjeno je. Ovde samo ti izigravaš papagaja. Moja terminologija i način razgovora odgovaraju mestu na kom se odvijaju. Nije u tome problem, već u snishodljivosti, licemerju, bahatosti i bezobrazluku koji je ovde pokazan prema novinarima. Pravnicima je ukratko, ali jasno objašnjeno kako se stvaraju istraživačke priče. Primera radi...
    http://en.wikipedia.org/wiki/Watergate_scandal
    Ovde je sve rečeno o insajderima, anonimnosti i dokazima.
  • Zvoncica

    25.09.2010 09:49
    zahvaljuje ..
    na svim divnim recima koje su ovde njeni kolege buduci pravnici sasuli i time pokazali da nista nisu naucili na zajednickom nam fakultetu> Ne govorim u ovom slucaju o ovom konkretnom fakultetu vec o tome sta pravo jeste. A pravo nije da cim naletis na prepreku, odmah vices u pomoc, kako su vuci dosli da ti pojedu ovce ( a vukova nigde) i domah zovete novinare . Lepo rekose gospoda novinari, ko god da su. Nisu oni istrazni organi, nit svedoci sardanici a jos manje saradnici u smislu agenata provokatora.Valjda kao pravnici znate koja ovlascenja oni imaju..ili se jos niste pozabavili krivicnim procesnim pravom?
  • Apsolvent

    24.09.2010 15:07
    nastavak za gospodu novinare
    Sto se tice inicvijalne kapisle,garantujem da kad bi novine krenule da se inbteresuje za sve to ,da bi bilo puno njih koji bi bili spremni da progovore o stanju oo svemu tome...i ljudi koji pricaju u insajderu imaju dobru zaledjinu pa mogu da to sve govore za razliku od svih nas,koji jois uvek zavisimo od tih ljudi na fakultetu koji odlucuju o nasoj sudbini...i apro cele ove price,da nije novinama barem malo zanimljiva cela ova prica oko pravnog fakulteta,ne bi bilo 4 novinara onog dana kad je bio zakazan strajk,i da se fakultet ne plasi novinara ne bi preko Saveza studenata izdao saopstenje da ako se ponovo dovedu novinari,da ce povuci(ponovo)svoju odluku...
  • Apsolvent

    24.09.2010 15:03
    @Gospoda Novinari
    Gospoda Novinari - ...
    ,,Pozivaju studente da iza onoga što žele da ispričaju novinarima stanu svojim imenom, prezimenom i dokazima.''Ovoi ste Vi napisali,tako da nemojte da menjate teze i izmisljate ko je sta reko,posto je ocigledno da ste vi prvi pokrenuli tu temu,sto i ostali ovde potvrdjuju...I molim Vas ,Vasa termninologija i nacin razgovora samnom ne idu ioppste u prilog da ste vi neki novinar...nesto ne vidim da sam Vas nekad oslovio sa TI kao sto ste Vi mene...a mislim da novinari paze na to,tako da i dalje tvrdim posto niste stali imenom,prezimenom i agencijom moje sumnje po pitanju Vase profesije su jos vise opravdane...Sto se tice insajdera i B92,primericno sam ih naveo,naravno da nije ni priblizna situacija,al takvo degradiranje sa vase strane situacije govori jos vise u prilog tome da sa Vama tj Vasim vidjenjem novinarstva nesto ne stima...da li zbog manjka profesionalnosti,ili mozda zato sto ste pripadnik morz novinarstva gde cekate sve na tacni,to je Vasa stvar...
  • Mediji su moćno oružje 2

    23.09.2010 23:14
    Ali mislim da mediji itekako mogu da doprinesu da se stvari poprave na bolje,samo češćim izveštavanjem o dešavanjima na fakultetu. Istina je da novinari ne treba da rade posao policije ili drugih organa, ali mogu značajno da doprinesu skretanjem pažnje javnosti da je nešto trulo i na taj način možda skrenu pažnju nadležnih organa. A to se može obaviti i na način kojim neće zaraditi tužbu za klevetu. Ali morate da radite svoj posao,a ne da vam studenti donesu dokaze,a vi otkuckate to i gotov posao.Osluškujte šta studenti govore, respitajte se u rektoratu o pritužbama studenata sa pravnog koji se žale na kršenje prava i na drugim mestima.
  • Mediji su moćno oružje 1

    23.09.2010 23:14
    Ma nemojte uopšte više da polemišete s njim, pitanje je da li je uopšte neki novinar iza ovog nika i ako jeste, očigledno da nije reč o profesionalcu dostojnog ovakve polemike. Nije ni bitno. Suština priče je sledeća.. I studenti, a i gospodin ili gospođa koja piše u ime novinara znaju da na PF u NS ima dosta priča i naravno mnogo većih od oktobarskog roka. Niko, ni studenti,a ni novinari nisu spremni da rizikuju da se petljaju u celu priču, što može i da se razume, još ako znate koja imena vode tu ustanovu......
  • piplfoks

    23.09.2010 21:26
    @Gospoda Novinari
    Prvo si izuzetno bezobrazan i drzak, pa bi onda naknadno da polemišeš. A za "Jako je interesantno da ljudi koji su sami potpisani nikom zahtevaju da im se sagovornik potpiše imenom i prezimenom." - stvarno nemam reči, ponavljaš kao papagaj ono što sam napisao. Ako si ti pokrenuo pitanje stajanja iza svojih reči imenom i prezimenom, valjda je logično da to sam i uradiš, pogotovo što time ne rizikuješ ni deseti deo onoga što bi rizikovali studenti sa pravnog.
  • 23.09.2010 17:31
    nastavak za gospodu novinare
    A izmedjuostalog,i ministarstvu moze anoninma prijava da stigne pa ne vidim zasto ne bi mogla i novnaru,pa da se to istrazi...
    I jos jedna stvar...tuzno je to sto ima novinara u nasoj zemlji koji rizikuju svoje zivote i zivote svojih porodica zbog neke price,dok sa druge strane strane ima novinara kao Vi koji ocigledno ne shvataju novinarsku profeiju na pravi nacin...Tako mozemo i mi da kazemo da je tuzno sto Vi ocekujete od nas da Vam mi sve serviramo a vi smao to otkucate u kancelariji...
    p.s. Struka se oglasila po pitanju Pancica u vidu tuzilastva gde ce se traziti visa kazna...budite barem u toku sa infomracijama..
  • Gospoda novinari

    23.09.2010 17:01
    @Anonimus
    Niko nije tražio da se bilo ko u ovoj priči i na ovom mestu potpiše punim imenom i prezimenom. Jasno mi je ako je prvi put neko pogrešno shvatio, ali i posle objašnjenja? I bravo majstore! Opisao si istraživačko novinarstvo! To je način na koji se dolazi do velikih, ozbiljnih priča sa težinom. Sve počinje od hrabrih ljudi, INSAJDERA, koji su spremni da novinaru ispričaju šta imaju i možda ponude papir, dokument, snimak koji može da je dokaže. Te ljude možeš sam da cimneš, ali čest je slučaj da oni sami dođu i ponude šta imaju. Novinar dalje može da istraži i uvtrdi da li je patka i da napravi nešto od toga. Insajder na B92, konkretno, je prepun ljudi koji su uradili upravo to, stali imenom i prezimenom iza svojih reči. Niko ne kaže da novinar sve čeka na gotovo. Ali inicijalna kapisla u 90% slučajeva nije na njemu. Mada, nema veze. Lakše je sedeti i tražiti da "gospoda novinari" podmeću grbaču za sve one koji nemaju hrabrosti ni za šta. Pa kad ih neko namlati i prođe nekažnjeno, GOSPODO PRAVNICI - nikom ništa.
  • 23.09.2010 14:39
    @Gospoda novinari
    Godpodo novinari Vi ste prvi se potpisali sa nikom i zatrazili od nas da objavimo nase identitete,tako da nemate prava da se pozivate na to sto ste rekli dok prvi ne ucinite taj korak...
    Drugo,nisam znao da je istrazivacko novinarstvo nestalo u Srbiji...pogledajmo samo recimo slucajeve insajdere B92..nesto ne verujem da su oni cekali da im izvori sve dostave pa onda da krenu sa pricom,yj da sacekaju da im izvori dostave tonske i video zapise i oni fakticki naprave reportazu,ko za jutarnji program...A u vezi sa izjavom i svedocenjem,postoje takve institucije kao sto su iskljucenje javnosti...sa druge strane ako ste novinar onda cete ono sto vi pronadjete kao dokaze i cinjecice iskoristi kao informacije i predati prijavu nadelznom organu...ko sto mozemo i mi da prijavimo nekog tako mozete i vi novinari isto tako,i jos usput da budete prvi i na licu mesta kad se sve to desi...A izmedjuostalog,i ministarstvu moze anoninma prijava da stigne pa ne vidim zasto ne bi mogla i novnaru,pa da se to istrazi...
    I jos jedna stvar...tuzno je to sto ima novinara u nasoj zemlji koji rizikuju svoje zivote i zivote svojih porodica zbog neke price,dok sa druge strane strane ima novinara kao Vi koji ocigledno ne shvataju novinarsku profeiju na pravi nacin...Tako mozemo i mi da kazemo da je tuzno sto Vi ocekujete od nas da Vam mi sve serviramo a vi smao to otkucate u kancelariji...
    p.s. Struka se oglasila po pitanju Pancica u vidu tuzilastva gde ce se traziti visa kazna...budite barem u toku sa infomracijama...
  • Gospoda Novinari

    23.09.2010 14:10
    nastavak
    Treće, za dobru priču treba dokaz - slika, video snimak, tonski zapis. Pa izvolite, gospodo, šta čekate? Novinari nisu policija i nisu sudstvo. Novinarsko istraživanje se temelji na ograničenim mogućnostima, insajderima i pristupu informacijama od javnog značaja.
    To što gomila novinara u ovoj zemlji radi posao sudstva i policije, a vi, budući pravnici, smatrate da se to podrazumeva je tužno. Da li se vaša struka oglasila ovako burno posle sramnih presuda i događaja sa Pančićem i Stankovićkom? Niste se čuli. Ali bitno da smatrate i razmatrate ko kako treba da radi svoj posao.
  • Gospoda Novinari

    23.09.2010 14:01
    @studenti, anonimusi, piplfoks itd
    Jako je interesantno da ljudi koji su sami potpisani nikom zahtevaju da im se sagovornik potpiše imenom i prezimenom.
    Drugo, moj komentar se nije odnosio konkretno na ovaj slučaj, već na zaista velike priče, kojih na PF ima jako puno. Neko od vas nas je snishodljivo, nazvavši nas "gospoda novinari", pozvao da se pozabavimo njima. Svako ima pravo na anonimnost, ali ako već znate novinarski posao bolje od novinara, imajte na umu da, ako vas neko odvede na sud, vaš anonimni izvor pre davanja izjave svakako mora da pristane da u slučaju tužbe svedoči u vašu korist.
  • @student

    22.09.2010 17:12
    "E odobren vam je rok, trajace 20 dana, imate mesec dana pauze izmedju dva roka, svi cete dobiti 10ke"
    pitanje za tebe genijalcu - šta ti studiraš???
    Ako poznaješ bar jednu osobu koja studira pravo znaš da na pravu NE MOŽE da se spremi ispit za 20 dana. A tek da se dobije 10ka! Taj broj 10 je na većini ispita nedostižan na Pr. fakultetu u NS! Ovo naravno nije poenta cele priče, al ti skrećem pažnju da ne lupaš gluposti kad očigledno nisi upućen ni najmanje.
    Što se tiče obaveštavanja preko FB-a, neko je to već komentarisao.
    Sajt pravnog fakulteta je nikakav! Ne ažurira se redovno i tu ne možeš ništa da saznaš. Oglasne table na fakultetu služe samo za reklamiranje Pravnijada i ekskurzija. I gde da se informišemo?
  • 222

    22.09.2010 16:26
    @gospoda novinari
    Auuu od ovakvih novinara, sa ovakvim rečnikom, koji samo dokazuje manjak profesionalizma i kulture ne očekujem zaista ništa. Ne osećajte se uopšte prozvani, moj komentar se nije očigledno odnosio na Vas! :)
    A i poziv studentima da stanu iza svojih izjava imenom i prezimom bolje da ne komentarišem.
    Bilo je na Pravnom fakultetu pokušaja da se stvari promene i iza tih pokušaja su stajali hrabri pojedinci svojim imenom, prezimom i dokazima, pa ih nađite danas i pitajte ih kako su prošli!
  • piplfoks

    22.09.2010 15:39
    @Gospoda Novinari
    Uf, osećam da si novinarčina i po kad tako reaguješ kada ti neko predloži da radiš svoj posao. Predlažeš studentima da ustanu protiv uprave fakulteta imenom i prezimenom, i to u komentarima koji se potpisuju nikovima. Potpiši onda barem tu svoju budalaštinu imenom i prezimenom (kad već ozbiljan članak koji ti nije donet na tacni ne smeš), pa da vidiš kako će ti ovi budući advokati objasniti da ne možeš da budeš "i je*** i pošten" kad im dođeš u kancelariju po pravni savet.
  • Apsolvent

    22.09.2010 15:12
    @Student
    Niste onda ni trebali da se mesate u nesto u sta se ocigledno ne razumete...mozda jeste student na nekom drugom fakultetu,al na pravnom u Novom Sadu Ocigledno niste...ne vidim ni cemu ta potreba da Vi se mesate u nesto u sta niste upuceni...i u ovoj situaciji se ne govori ko pati zbog tezine fakulteta nego ko pati zbog administracije i organizacije fakulteta...
  • Apsolvent

    22.09.2010 14:42
    @gospoda novinari
    A zasto u ovom slucaju gospoda novinari ne stanu svojim imenom i prezimenom i naravno novinskom agencijom za koju rade,nego koriste pseudonim...?sve se bojim da su to ista gospoda koja su vredjali studente i pretili im na FB stranici saveza studenata...svako ima pravo da trazi anonimnost,pa cak i u pruzanju informacija...a na novinarima je da ispitaju istintost istih,tako da ova prozivka pada u vodu...moim Vas da se ne koristite takvim sitnim provokacijama u zelji da saznate imena studenata da bi se poveo neki linc protiv njih...
    p.s. Sama terminologija koju koristite ne odgovara novinaru,pogotovo poslednja recenica koju ste napisali...dajte malo kredibiliteta ljudima i njihovoj inteligenciji...
    @Student:Takozvani studentu,ako niste upuceni nemojte se mesati u te stvari iz prostog razloga,sto nije to bilo koja stranica FB,to je zvanicna stranica Saveza Studenata Pravnog Fakulteta u Novom Sadu,putem koje izmedjuostalog dobijamo informacije...Pogotovo sto je to bila zvanicna infomracija koju je Savez plasirao kao svoju zaslugu...istu tu ionformaciju bi smo dobili da smo otisli u kancelariju Saveza Studenata...
  • student

    22.09.2010 14:00
    ja se izvinjavam sto u afektu i zurbi pisem pa mesam izraze.... nemam vise komentara na ove budalastine, slazem se sa gospodom novinarima, slazem se da najvise vi pravnici patite (prosetajte se do medicinskog pa se vratite srecni na svoj fakultet), slazem se da su svi osteceni i slazem se da ne mogu ja da promenim vasu upravu.... tako da svoje probleme resavajte sami, nece ih ni novinari ni glupi komentari na sajtu resavati umesto vas. prijatno.
  • student prava

    22.09.2010 13:37
    @student
    mnogo si mi ti dobar student, kada bi u slucaju da se tvoja prava ne postuju pravio STRAJK!!!
    I sa tv-a si mogao da naucis da RADNICI STRAJKUJU i da je pravo na strajk ustavom garantovano pravo zaposlenih, a da studenti i ostali nezadovoljni mogu samo da protestuju!!!
    Nadam se da ces nam biti uspesan menadzercic!
  • Gospoda Novinari

    22.09.2010 13:34
    @neko treci
    Onda svoj problem zadržite za sebe i ne tražite našu pomoć. Svima vam je ok da novinari rade i svoj i tuđ posao, njuškaju, primaju batine i šamare zbog toga, dok vi sležete ramenima i snebivate se. Hteli biste da budete i je***i i pošteni. Nema toga.
  • neko treci

    22.09.2010 13:33
    @student
    dodji ti molim te pa nam promeni upravu, kad si tako mocan i silan! Mislis da je mi ne bismo promenili vec 100 puta da je do nas!
    Ne vrede inspekcije, kao sto vec rekoh, da si na ovom faksu znao bi kako sve funkcionise... znao bi i da ovde od obrazovanja postoji samo O, a sve ostalo je politika!
  • neko treci

    22.09.2010 13:29
    @gospodaa novinari
    rado bih stala imenom i prezimenom iza svake izjave, i ispricala sve sta sam sve prezivela dok nisam stigla ovde gde jesam, ali tada vise ni jedan ispit polozila ne bih! Videli ste kako je dogovor postignut cim je par novinaro doslo ispred fakulteta!
    Inace sam ona mnogo srecna generacija upisana 2006.
    Sve cetiri god sam upisala u roku, ali uz koliko muke i ubedjivanja sa sluzbom... budzetski sam student pa mogu slobodno ovoj Zvoncici da kazem da je dobrodosla na nas fax i da se nadam da njoj nece trebati ni jedan rok posle juna...
    Ostali, kada budu morali za mesec (i manje) dana da nauce "knjigu kojom mozes ubiti coveka" i poloze je usmeno kod profesora kao sto su nasi (da bi ostali na budzetu ili dali uslov)ONDA NEKA SE JAVE!
  • Student

    22.09.2010 12:43
    Cekajte pravnici VI SE VODITE OBAVESTENJIMA koje nesto stavi na fejsbuk????????? Ma daj kakve su to gluposti :D Pa i ja na fejsbuku mogu da napisem "E odobren vam je rok, trajace 20 dana, imate mesec dana pauze izmedju dva roka, svi cete dobiti 10ke" pa ako se to ne desi, pravite strajk??? I jos ona recenica da ne treba da kontaktirate novinare, da pravite protest i da se bunite? Pa ko je tu lud???

    Vi prvo treba da resite sa upravom svog fakulteta neke stvari, da dovedete inspekciju, novinare, ministre i ostale glavonje za obrazovanje, da poradite na radu svog fakulteta pa tek onda da se zalite ako sve ne funkcionise. Ne znam sta ste ocekivali pored takve uprave.
  • Gospoda novinari

    22.09.2010 12:27
    ...
    Pozivaju studente da iza onoga što žele da ispričaju novinarima stanu svojim imenom, prezimenom i dokazima. U suprotnom, novinari nemaju istraživačku priču, već potencijalnu tužbu za klevetu.
  • 222

    22.09.2010 10:32
    Jaoo, važno da se javljaju domaćice ili kakvi diplomirani menadžeri i čuda da nam kažu kako smo lenji, nismo pametni i slično.
    A i ja pozivam gospodu novinare da malo čaprkaju po Pravnom fakultetu u Novom Sadu, napuniće novinske stupce za narednu godinu dana!
  • Student

    22.09.2010 09:38
    Moslim da uopste nije potrebno vredjati studente! Mi se samo borimo za svoja prava! A posto nam ja fakultet tooooliko NEORGANIZOVAN,svoja prava smo morali da potrazimo na malo drugaciji nacin.... Za sve ljude koji nas OSUDJUJU sto nismo sacekali da se objavi vest na sajtu fakulteta,samo cu pitati KOJI JE TO SAJT.?! Posto taj sajt postoji,ali kao da i ne postoji,ne mozemo da dobijemo ni jednu potrebnu informaciju.... A i mi smo u mnogo gorem polozaju od ostatka studenata...Mi se vodimo da idemo po BOLONJ a ni B od bolinje nemamo... Ispite polazemo cele u ispitnim rokovima! Nemamo kolokvijume,popravne kolokvijume,popravni poravnih kolikvijuma.... I ne cepkaju nam gradivo i knjige na po 50 strana po kolokvijumu! A da ne govorim o tome kako se svaka odluka kod nas u roku od 5 minuta moze promeniti 555 puta...!I mi po ZAKONU imamo prava na 6 redovnh ispitnih rokova...!Nista mi nismo trazili i zahtevali sto nije predvidjeno i sto nije naznaceno u USTAVU REPUBLIKE SRBIJE! A da je greska Saveta JESTE! Jer on treba da se BORI za nasa PRAVA,a ne da nas obmanjuje,laze,i siri dezinformacije!I sta koga biga kada cemo mi polagati ispite da li cemo u septembru dati celu godinu ili cemo cekati oktobar! To su nase stvari!I ako postoji ZAKON DA POSTOJE 6 REDOVNIH ISPITNIH ROKOVA,TO SE MORA I ISPOSTOVATI!!!!!
  • besna

    22.09.2010 09:25
    cuj ovu prepametnu nam ZVONCICU
    Da ucimo malo?!MALO?!Ocigledno ti ne znas sta je pravo...ucimo mi ...ucimo PUNO,nemamo kolokvijume,nemamo olaksice bilo koje vrste kao na drugim fakultetima,i cutimo...i sad je problem sto se borimo za redovan rok koji svi fakulteti imaju?!Mi smo raspad generacije?Raspad nam je drzava i fakultet,Raspad bas i nista drugo...i koju odluku da CITAMO???Da su odluku otkucali,odstampali i stavili je na ogl tablu mozda bismo i mogli nesto procitiati,sve to ide preko nesrecnog savez- jedino mesto gde uz velike napore mozemo dobiti neki odgovor(spiskovi nam budu prikazani dva dana pred rok,odluke se menjaju brzinom svetlosti,a mi treba da se snalazimo u tom rasulu.BAR DA TI ZNAS O CEMU PRICAS...
  • Apsolvent

    22.09.2010 09:08
    @Zvoncica
    Ako idete na nas faks,u kom svetu Vi zivite?Ako ne idete na nas faks,nemate pravo da iznosite takve izjave...ima puno primera sjanih studenata na nasem fakultetu sa prosekom daleko iznad 9 koji se isto bune zbog ovakvog tretmana...mnogi bi zavrsili nas fakultet u roku da nemamo takav sistem ko sto imamo...
    p.s. nadam se da niste sa jednog od onih fakuleta na kojima se ,,uce'' predmeti od 300 strana u 4 kolokvijuma jer tek tada nemate pravo da govorite o ucenju,posto ga niste ni upoznali...
  • Bozidar

    22.09.2010 08:35
    .
    u potpunosti sam saglasan sa Apsolventom
  • Apsolvent

    22.09.2010 08:31
    @student
    ,,nisu osteceni, jednostavno nisu pametni'' to su Vase reci,nisam ja nista izmislio u odgovoru...a to ko se buni,nije istina da se bune samo kampanjci...ima dosta njih koji se bune jer to jednostavno nije u redu sta nam rade na nasem faksu sa rokovima...evo okobarski rok nam pocinje u septembru i zavrsava se u 1. okotbra,a spiskove ko kad polaze cemo dobiti ako budemo imali srece u petak popodne...da ne spomiinjem pravilo za junski rok kad prijavljujemo ispite krajem aprila ,pocetkom maja a onda nam daju datume 28.maja,i pored toga umesto da imamo ispit krajem meseca ,misteriozno ga dobijemo pocetkom(na drugim fakultetima se zna godinu dana unapred ko kad ima koji ispit)...a ako ste pravi studenti znate da i jedan dan znaci kad nesto isplanirate da polazete...barem kod nas na pravnom,ne zelim da govorim nista u vezi sa onim fakultetima na kojima su ispiti sacinjeni od knjiga sa slikama i onda im se to jos da iz 4 dela da se polaze iako sama knjiga ima 300 stranica(da izuzmemo cinjenicu da na tim fakultetima jos mozes u jednom roku isti ispit po 3 puta da polazes)...tako da ako nisi na nasem faksu,onda nemas sta da komentarises po tom pitanju...nije nas faks najtezi,al je sigurno najneorganizovaniji...u vezi sa Savezom...sto se kite tudjim cvecem,i pripisuju sebi kredit za nesto za sta oni nisu bili uopste zasluzni...pocevsi od te prve odluke pa sad do ponovnog donosenja iste...kao oni su se zalagali...da se nije poigla tolika buka,da nisu dosle novine,ne bi nista od toga bilo...a pretnje od strane istih da ni ne spominjemo...pretnje mozda nisu dosle od samog saveza,al ih je savez preneo...a koliko sam cuo,neki asistenti na zidu FB stranice su i otovreno pretili i mahali svojim magistarskim diplomama...
    A to ko koristi za sta okobar to je njihova stvar...ne vidim odakle ti ta logika da on sluzi samo ako se padne...onda je to kao neki popravni rok a ne pravi rok po toj logici...
  • isto student

    22.09.2010 07:52
    @student
    rekoh ti vec da mi ne dobijamo napismeno obavestenja o ovakvim stvarima!
    Ni spiskove sa rasporedom ispita ne mozmo da dobijemo ko ljudi - eno idi do faksa i pogledaj koji rasporedi stoje! Okt1 pocinje u ponedeljak a mi jos ne znamo koji dan nam je ispit! O tome da ce bito objavljeni ako Bog da u petak poslepodne, da ne govorim!

    Obavestenje na nasem fakultetu o odlukama NN veca nikada neces dobiti napimeno, nego samo u formi "rekla-kazala"!
  • jedan od mnogih unesrecenih st

    22.09.2010 07:43
    @zvoncica

    ok, onda i ti lepo dodji da studiras kod nas pa ce biti pametnih buducih pravnika i nece ti zavisiti zivot od nas!

    Izgubio sam zivot, u pravom smislu te reci da bih na ovom fakultetu ostvario dovoljan broj bodova i u rokovima upisiao svaku god!
    Na ovom faksu je bukvalno nemoguce ocistiti godinu (izuzimajuci eventualno prvu)!
    Omiljeni ste mi vi sa drugih fakulteta koji polazete iz 10 delova ispit i to pismeno sa mnogo puskica i bubica sto nadjete nama da solite pamet!
  • jedan od mnogih unesrecenih st

    22.09.2010 07:37
    A, evo kako je to Savez sada obavio na svom FB profilu: Октобар 2 ће бити редован испитни рок!!!
    У овом испитном року студенти ће моћи да пријаве неограничен број испита!!!
    ...
    Ово је постигнуто изузетним залагањем Савеза студената уз вашу подршку. Уколико се настави опструкција рада Правног факултета (протести, линч и беспотребно позивање новинара) постоји могућност да наши напори падну у воду. Хвала на стрпљењу и разумевању...Ваш Савез

    Ono o cemu tek treba da postignu dogovor sa Naucnonastavnickim vecem i o cemu "imaju ocekivanja da ce zahtevi biti usvojeni"... serviraju nam kao gotovu stvar, i nije ovo prvi put da se tako nesto radi! Pretposlednja recenica je sjajna, cista pretnja da ako pozovemo novinare ili se okupimo da izrazimo nezadovoljstvo sve pada u vodu, tj. oduzimaju nam se prava koja po zakonu imamo - pravo na 6-ti redovan ispotni rok! Fakultetu je jedino vazno da sacuva svoj ugled, zbog toga su popustili cim su culi da se oko zgrade motaju i novinari!
    Inace, doziveli smo pre neki dan da nas savez, zbog ovog slucaja sa okt2 nazove hijenama i stranackim licnostima! Samo zato sto smo ih pitali kome je palo na pamet da predlog servira kao konacno resenje!
    Inspekciju ne vredi zvati... zna se kako se to na nasem faksu radi... mozda neku kontrolu na republickom nivou, to bi mozda pomoglo!
    Niko ne krsi zakon kao Pravni fakultet u Novom Sadu!
  • Student

    22.09.2010 07:15
    @Apsolvent
    Pobogu nisam rekla da studenti pravnog nisu pametni... (pametni u smislu inteligentni). Samo sam rekla da se bune kampanjci kojima treba samo jos onaj jedan rok pa samo jos onaj jedan, pa ako moze da se pomeri... Znam jako puno studenata pravnog koji bas tako razmisljaju.

    I to sto vam kaze SAVEZ STUDENATA ne moze biti zvanicno dok o tome ne odluci NN vece i dok se ne objavi JAVNO da je odobren ispitni rok, a ne savez kaze studentima "ma zvanicno je" iako je jos u pregovorima i treba da se odobri, pa se ne odobri iz ko zna kojih razloga i ko je kriv? Pa fakultet naravno, savez nema nista s tim.

    Ne kapirate poentu. Ali uskoro ocekujem da trazite novembar 16 rok.
  • studentkinja

    22.09.2010 06:56
    meni oktobar 2 nista ne znaci,ali kad je savez objavio da je odluka ZVANICNA,sta su ljudi trebali da rade?Podelili su dva ispita na dva roka,ili su jedan ostavili za okt2 da bi ga do tada sto bolje spremili,i onda prodju prijave za okt1 i odjednom,gle cuda,ta ZVANICNA odluka nije toliko zvanicna,te se povlaci i studenti koji su prijavili ispit u okt2,mogu samo da cekaju sledecu godinu da ga poloze.Neka fakultet razgranici sta je zvanicna odluka ,a sta predlog.Oni koji nisu sa faxa,neka se bolje suzdrze od komentara,kad ni ne sanjaju gde studiramo.Na to kakvi cemo pravnici biti(izmedju ostalog,u odredjenoj meri,nazalost) utice i ovaj nesrecni fakultet koji nam daje sjajan primer nepravde,uzasne organizacije i niza drugih sjanin stvari...
  • Bivsi student

    21.09.2010 20:44
    Sramota je za jednu instituciju da krsi zakone (Zakon o visokom obrazovanju). Jos veca je sramota kada Pravni fakulutet(pravosudje je l'?) u Novom Sadu radi mimo zakona. Kada bi neko od novinara istrazio malo sa cim se sve susrecu studenti pomenutog fakulteta ima li bi materijala za crnu hroniku narednih 10 godina.
  • isto student

    21.09.2010 19:53
    @student

    da studiras pravni, znao bi da se kod nas i zvanicna obavestenja ukljucujuci i one sa sajta faxa (ako se tamo ikada i pojave posto se sajt ne azurira nikako) munjevito mogu promeniti!

    Istu ovu informaciju koju je objavio savez, dobili smo i od studentske sluzbe i od nekoliko profesora... toliko!

    P.S. nas fakultet je toliko efikasan da neki ljudi jos ne znaju sta im je uslov... i koliko treba da plate!
  • Apsolvent

    21.09.2010 19:49
    Savez Studenata je tu da stiti interese studenata ne samo da uzima provizije od apsolventskih ekskurzija,veceri i pravnijada...a ne znam samo na osnovu cega ,,Student'' uzima sebi za pravo da kaze za veliki broj studenata pravnog fakulteta da nisu pametni...?da li je ,,student'' vrsio testiranje svih njih ili je to samo pausalna ocena???a sto se tice Saveza Studenata,oni su dali zvanicno obavestenje sa velikim nazivom Doneta Konacna odluka da ce biti okobra 2,i onda su rekli kako su se oni to progurali i kako sve zasluge treba da pripisemo njima za to,da bi u ovoj novoj situaciji rekli da se oni tu nisu nista pitali...
  • Zvoncica

    21.09.2010 18:11
    Ma nek pocnu da uce..
    mesto sto protstvuju svako malo. I nek pocnu da citaju malo sta pise u tim odlukama. Ako moja sudbina treba da zavisi od takvih buducih pravnika, onda mi je buducnost crna. Bar da znaju protiv cega strajkuju. Koje su ovo raspad generacije, samo bi strajkom da dobiju i ono sto im ne pripada, a nikako po nekim normalnim zaslugama....
  • Student

    21.09.2010 16:55
    Ne bih da zanovetam i ispadam neki streber, glas razuma ili sta vec (posto sam uvek na strani studenata a ne na strani fakulteta), ali koliko ja znam, oktobar sluzi da polozis ispit koji ucis i za septembar, pa u najgorem slucaju ako padnes, da mozes odmah da izadjes posle par nedelja... A oktobar 2 su tu uveli kao dopunski rok cisto za one kojima fali za uslov.

    Mislim ne znam, ja smatram da nije tesko, ali ajde, ima i onakvih kampanjaca koji se oslanjaju na poslednje moguce rokove od svih.......
  • Jos jedan student

    21.09.2010 13:55
    E pa nije bas tako. Istina je da oktobar2 nije redovan rok i nikad nije ni bio, ali sta je sa oktobarskim rokom? Zguran u septembar na 5 dana - to nije oktobarski rok! Oktobarski rok je pre novog zakona pocinjao 1.oktobra i trajao je 10 radnih dana. Ovaj sad oktobarski rok moze da se zove samo "dopunski septembarski". Koji ispit ti na pravu mozes da spremis za 13dana kolika je razlika sad izmedju sept i okt roka?? Tako da je okt2 u ovoj situaciji menja redovan oktobarski rok i kao takav je neophodan.
  • student

    21.09.2010 07:31
    jako su pametni... dok se ne objavi vest na sajtu fakulteta ne bi trebali da je shvataju za ozbiljno... taj rok nikad nije bio redovan, sad se pregovaralo da bude i oni odmah uzeli zdravo za gotovo..... nisu osteceni, jednostavno nisu pametni. na nekim fakultetima je bilo zvanicno saopstenje da je oktobar 2 redovan rok, neki ce to usvojiti od naredne skolske godine i to se znalo.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna